“… Tartozunk azzal, hogy az erőtlenek gyengeségeit hordozzuk,...”   Róma 15,1

1146 Budapest, Bethesda utca 3. hiteles_egeszsegugyi_weboldal_2017_pecset_32x.png
+36-1-920-6000
bethesda@bethesda.hu

youtube-30.png facebook-30.png

Híreink arhív

Neurológiai ápolók Igalon | Bethesda Gyermekkórház

Az idei igali összejövetelünket február első hétvégéjén tartottuk. Témaként „a szánt idő" kérdését választottuk. Kellemes, napos időben utaztunk. A buszon kicsit szűkösen fértünk el a sok csomagtól, de ettől függetlenül jó hangulatban telt az út. Jani kollégánk szokásához híven kerékpáron tette meg az utat. Laza 14 órányi tekerés után fáradtan, de elégedetten érkezett. Az első nap nagyobb részben kötetlenül zajlott. Igény szerint pihenéssel, olvasással, beszélgetéssel, ill. a helyi gyógyfürdőben való kikacsolódással telt.Este közösen az Iluska büfében vacsoráztunk. Jó hangulatban, vidáman telt el a nap.

Másnap kezdődött az „igazi” program. A Somogy Megyei Kaposi Moór Oktatókórház fiatal lelkésznője Perpékné Papp Éva indított beszélgetést a magunkra szánt idő témában.

Sajnos csak 1,5-2 órát tudott velünk tölteni, pedig szívesen beszélgettünk volna tovább is vele. Nagyon közvetlenül és a fiatal kora ellenére nagyon nagy tapasztalattal mesélte, hogy számára mit jelent az önmagára szánt idő. Távozása után megbeszéltük a hallottakat és megosztottuk egymással a véleményünket a témával kapcsolatban. Gyorsan eltelt a délelőtt. Ebéd után ismét szabadon választhattunk. Ki-ki kedve szerint tölthette a délutánt. Társas, dominó, szókereső játék, séta , fürdő, vagy egyszerű ”semmittevés” volt a program. Korai vacsora után busszal mentünk Kaposvárra, ahol a Csiky Gergely Színházban a Luxemburg Grófja című operettet néztük meg. A kultúrától eltelve fáradtan érkeztünk vissza. Útközben még megbeszéltük kinek miért tetszett az előadás,vagy miért nem. Vasárnap reggeli után közösen megbeszéltük a két nap eseményeit. Mindenki elmondta észrevételét,gondolatait. A záró áhítatot Rideg Gyula, kórházunk lelkésze tartotta.Gyors pakolás és rend rakás után indultunk haza. Visszafelé még szűkebben, mert Jani és a biciklije is velünk utazott. Kicsit fáradtan, de összességében elégedetten és jó érzéssel értünk haza. Bár ismerjük, mégis sok új dolgot tudunk meg egymásról. Tevékenyen és hasznosan telt el a hétvége amit magunkra szántunk.

N. Ágnes neurológiai ápoló

©2016 | 1146 Budapest, Bethesda utca 3. (Zugló) Tel.: +36-1-364-9020  | Design: Green-Graph