A Magyarországi Református Egyház Bethesda Gyermekkórházának munkatársai a krisztusi szeretetet megjelenítve, a gyógyítás és ápolás lehető legmagasabb szakmai színvonalán, gyógyító közösséget alkotva szeretnének a hozzájuk forduló beteg gyermekeken és családjukon segíteni. Az emberi erőfeszítések korlátjait felismerve kérik Isten segítségét küldetésük teljesítéséhez.

 

 

Munkájukat ugyanakkor a legkorszerűbb ismeretek követésével és a mindennapi gyógyításban és ápolásban való felhasználásával szeretnék végezni.

 

 


Ezért alkalmazza a Kórház a "minőségszemléletet" napi munkája során.

amit szóltok vagy cselekedtek,

mind az Úr Jézus nevében tegyétek

Kol. 3.17.


A Kórházban a betegellátás során felhalmozódott tudás és tapasztalat összessége lehetővé teszi

a betegek ellátásában alkalmazott módszerek folyamatos

átvizsgálását, ellenőrzését és a minőséggel kapcsolatos kérdések elemzését. A korábban jól bevált gyakorlat fontosságát elismerve, a mindig jobbra törekvés teszi szükségessé a minőségirányítási rendszer kialakítását.
A Kórházban a minőségfejlesztési folyamatok is kiemelkedő figyelmet fordítanak az emberi (beteg, szülő, munkatárs, vezető) kapcsolatok jobbítására. Természetesen az új tevékenységi rendszerek, eljárások bevezetése is a tárgykörükbe tartozik.


Tudjuk, hogy a minőségszemlélet csak akkor működik jól, ha a Kórház munkatársai jól akarják működtetni azt, de gyógyító közösségünk közös elhatározása erre jó esélyt jelent.

 

 

Az ellátás színvonalának javítása érdekében a Kórház igényt tart a betegektől és hozzátartozóiktól a folyamatos visszajelzésekre (betegelégedettségi vizsgálatok), és ezt is elemezve alakítja, javítja az ellátás színvonalát.
A Kórház felső vezetése a leírtakra való tekintettel is elkötelezett a minőségirányítás mellett. Célja, hogy ennek keretében is a leghatékonyabban használja ki az erőforrásokat.

 

Azzal a reménnyel vágtunk bele ebbe a folyamatba, hogy a minőségszemlélet is méltóbbá tehet bennünket munkánk során Jézus nevéhez.


Adatkezelés: BETEGEINK SZEMÉLYES ADATAIT  BELEÉRTVE  A TELEFONSZÁMOT ÉS EMAIL CÍMET IS, A KÓRHÁZ BIZALMASAN KEZELI, HARMADIK  FÉLNEK NEM ADJA ÁT. Kivételek: jogszabályban előírtak szerint hatósági eljárás keretében a rendőrség és a gyámügy.

 

Dr. Velkey György főigazgató

 

 

Kórházunk 2004. decembere óta ISO 9001:2001 és MEES szerint tanúsított kórház.
2008-ban és 2012-ben a megújító audit az ISO és a MEES szerint történt.

 

MEESISO

Molnár Gabriella minőségirányítási vezető